مصاحبه آرشیو خبر ها
بخش دوم مصاحبه ی خواندنی ترزگل

بخش دوم مصاحبه ی خواندنی ترزگل

ترزگل ستاره ی اسبق تیم یوونتوس در بخش دوم مصاحبه ی خود از جام باشگاه های اروپا به عنوان هدف اصلی تیم یووه نام برد و مدعی شد تنها چیزی است که در حال حاضر آنها کم دارند.

 

او در این باره گفت:

 

جیجی بوفون از این موضوع اطلاع دارد که بازیکنان با افتخاراتی که کسب کرده اند، شناخته می شوند و او واقعا به دنبال کسب این جام است و تنها چیزی است که ندارد.

 

ترزگل در ادامه افزود:

 

کسب این جام می تواند بزرگ ترین اتفاق زندگی یک فوتبالیست باشد و به خصوص برای بوفون که تنها باقی مانده از فینال 2003 می باشد.

 

او افزود:

 

این تیم شایستگی حضور در این مرحله از بازی ها را دارا می باشد و هدف آنها رفتن تا پایان خط است و در ابتدا باید موناکو را از پیش رو بردارند.

 

ترزگل در بخش بعدی گفت:

 

تیم از لحاظ فیزیکی بسیار برتر از 2 سال پیش می باشد و زمانی که ما در فینال به بارسا باختیم ولی اکنون شرایط تغییر پیدا کرده و اکنون تیمی بسیار با انگیزه و مصمم را می بینم که دارای نگرش درستی است.

 

فینال احتمالی مقابل رئال:

 

اگر ما در فینال با تیمی همانند رئال مادرید رو به رو شویم، باید هم چنین شرایطی در تیم حاکم باشد و ما امکانات مناسب را برای مقابله با آنها در اختیار داریم.

 

گونسالو ایگوایین:

 

او گل مهمی در این رقابت به ثمر رساند و در لحظه ای حیاتی که باعث شد تیم یک گام به فینال نزدیک تر شود. امار او تا امروز بسیار روشن و واضح است. او در بازی های لیگ بسیار موثر و مفید بوده اما در بازی های اروپایی با مشکل رو به رو می شود.

 

موناکو:

 

آنها بعد از 17 سال شانس قهرمانی در لیگ فرانسه را دارا می باشند و اخرین قهرمانی آنها در فصل آخر من با پیراهن این تیم بوده است. بازیکنان فصلی فوق العاده را سپری کرده اند و نمی توانیم برای حضور در این مرحله آنها را تحسین نکنیم.

 

او افزود:

 

تجربه و افتخارات یووه باعث می شود برتر باشند. در این سطح شما نمی توانید کوچکترین اشتباهی هم داشته باشید.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: